flyttar ifrån käppala sushi och thai?

skumt, 50 unika sidovisningar igår. fast jag inte har skrivit på evigheter.
så nyfikna är ni fan inte? jag gillar att tre dagar för mig är evigheter.

Well, alla tror ju säkert att jag ska sitta här och skriva hatbrev och bara skrika och vara ledsen. men jag är inte det, och jag vet inte varför. det är säkert pernillas fel, och bara för det flyttar hon iväg från mig. så då tänkte jag, nu har jag haft mitt roliga här. varför ska jag inte också flytta? så jag ska på lägenhetsvisning på söndag, och jag får lägenheten till 100% om jag vill ha den. 65 kvadrat, jämfört med mina 56 här. OCH jag får balkong. så jag hoppas den är fräsh och sådär för då slår jag till.

MEN det blir snabba puckar, inflyttning den 1 November. så jag lär ju annonsera efter starka killar ännu en gång! sist gick det ju kanon, men nu flyttar jag ju bara inom ön men önskar att jag slipper flytta via lidingöbanan. tanken får mig att spy. men ändå, lite komiskt. min dubbelsäng (dock går den att dela).. men så kommer jag där på lidingöbanan, med en säng - jag undrar jag om den åker gratis?

men R.I.P mitt&pernillas samboliv. även fast jag bara slängt ut henne två gånger på en månad så har det varit den bästa månaden på evigheter! det är helt sjukt jävla mycket vi har hunnit med. ni vet ju själva liksom. vad har vi inte gjort kan man ju undra? den listan är nog kortare.

men jag ska vara lite lat och göra såhär : http://www.facebook.com/p.php?i=686250475&k=4WC535S3PT6G6BD1QCZXPUUTR6BAZXZARVCV&oid=1062395578755 - vet ni inte vad jag och pernilla har hållt på med, så kommer svaren på frågorna här.


och nu kommer det ett litet litet hatbrev : SLUTA KLAGA PÅ MIG! DET KOMMER INTE NÅGOT BRA UR MIG NÄR JAG MÅR KASST! JAG SKA BÖRJA SKRIVA LITE MER IGEN! MEN JAG KAN INTE GÖRA DET PÅ BESTÄLLNIG! men tack så hjärtligt alla som klagat - ni bevisar ju bara att jag faktiskt är någonting att ha, och jag är något för mig själv att vara. för det är det jag är - jävligt bra!

Kommentarer
Postat av: Walentin

Hahaha.. ganska mycket killhumor kanske :P

2009-10-17 @ 13:30:06
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0