lidingobladet.se

well, alla som är seriösa med det här - ni kommer hata mig nu.


jag måste få skriva om lidingobladet.se , jag trodde verkligen att
allt var på skämt - så jag kollade upp det. Och så var inte fallet.

DAGENS STORA NYHETER PÅ LIDINGOBLADET.SE ÄR:






Nobbade på Laroy Två stora Lidingöstjärnor i 20-årsåldern blev nobbade på Laroy i natt.
Orsaken:
De var för fulla.
- Det var pinsamt, säger en källa till Lidingöbladet.

Stort festande på Stureplan i natt.
Men för två stora Lidingöstjärnor blev det ingen fest direkt.
Killarna - som är i 20-årsåldern - blev nobbade av vakterna.
Mitt framför den långa kön - till Laroy.
- Det var pinsamt, säger en källa till Lidingöbladet.

Enligt källan bad vakten stjärnorna omgående att söka sig någon annanstans.
De fick inte komma in på Laroy - som är en av Stockholms allra hetaste nattklubbar.
- Vakten tittade typ bara på dem i en sekund. Sen bad han dem gå.

Orsaken till att stjärnorna inte fick komma in ska ha varit att de var för berusade.
- De var för fulla. Vakten såg det direkt.

Mitt framför ögonen på den långa kön tvingades stjärnorna vända på klacken och gå därifrån.
- Det var nog inte så roligt för dem.





Johan
2009-05-17 11:53:58






Utslängd från Wokhouse En 18-årig Lidingöstjärna blev utslängd från Wokhouse i natt.
Hon hade med sig alkohol in.
- Vakten kastade ut henne, säger en källa till Lidingöbladet.

Wokhouse har utvecklats till ett riktigt Lidingöhak på nätterna i Stockholmnatten.
Den heta nattklubben/baren drar stora delar av Lidingöpubliken varje helg.
I går också.
Men för en av stjärnorna gick det riktigt snett.
Stjärnan - som är född 1991 - tog med sig alkohol in - som är strängt förbjudet.
Vakten såg det och kastade ut henne.
- Det var inte bra det hon gjorde, säger en källa till Lidingöbladet.
- Så vakten kastade ut henne.

Enligt källan ska vakten däremot ha varit väldigt snäll med tanke på vad stjärnan hade gjort.
Att ta med alkohol in på en nattklubb är ingen barnlek.
- Hon fick vänta på sin kompis som var på toaletten innan hon var tvungen att gå. Det var ju snällt gjort.





Johan
2009-05-17 11:51:03






ZEBRAKRIGET TVÅ GRABBAR. Heta känslor på Djurskivan.
Mellan tre zebror.
- Vakterna fick ingripa, säger Hersby-profilen Lovisa Wahlstedt till Lidingöbladet.

Djurskivan på Två Grabbar var hyfsat lugn och städad.
Men hade ett stort bråk.
Tre tjejer, alla utklädda till zebror, rök ihop runt 23.30 på kvällen.
Anledningen: Kläderna.
- De kände inte ens varandra, säger en källa till Lidingöbladet.

Vakterna fick ingripa
En av zebrorna berättar:
- Från ingenstans kom en av de andra zebrorna fram och frågade mig varför jag hade kallat dem för jävla horor.
- Men det hade jag inte gjort. Så jag försökte presentera mig men det gick inte. De var så arga.

Den här zebran kom från Lidingö. Enligt uppgifter till Lidingöbladet kom de andra två zebrorna från stan.
Känslorna mellan zebrorna var så heta att vakterna fick ingripa.
- Vakten tog en av stan-zebrorna och gick i väg ett tag, säger Hersby-profilen Lovisa Wahlstedt.

"Raggade som fan"
Efter det lugnade det ner sig - men stämningen mellan zebrorna var fortfarande spänd under hela kvällen.
En anledning till att det aldrig urartade kan vara att stan-zebrorna fick upp ögonen för någonting annat.
- Ja, en kille med "meat is murder"-tröja, berättar Lidingöbladets källa.
- De började ragga som fan på honom.

Och fram mot ett på natten fick den blonda zebran napp.
Zebran från Lidingö valde att lämna Djurskivan ganska tidigt.






Lidingöbladet.se
2009-05-12 12:17:38








Hon nobbar vännens skiva Hersbystjärnan Sofie Åkerlund, 18, ser ut att dissa en skiva.
Värdinnan Evelina Linnros,19, är flyförbannad - och kräver Åkerlunds deltagande.
- Du trodde väl inte att jag helt kravlöst klär ut mig och kommer till dig? skriver Linnros på Åkerlunds wall.

Det är okänt varför.
Men Lidingöprofilen Sofie Åkerlund verkar inte helt inställd på att gå på en skiva som bland annat vännen Evelina Linnros (postort Sundbyberg) håller i.
Den senare reagerar med ilska och vrede - och nästan tvingar Åkerlund att komma.
- Gör om gör rätt, skriver Linnros på Åkerlunds Facebook-wall.
- Du SKA attenda. Du trodde väl inte att jag helt kravlöst klär ut mig och kommer till dig? Attenda nu!!

Enda ursäkten: Militärtjänst
Det är okänt om Åkerlund svarat Linnros, men så sent som igår skrev Linnros på Lidingöstjärnans Facebookwall.
Och desperationen var tydlig.
- Det är min och Tanias fest! Enda ursäkten att inte komma är om du typ ska göra militärtjänst. Så?

Om Åkerlund ska göra lumpen inom en snar framtid är ännu oklart men faktum kvarstår: Det ser inte ut som om Åkerlund kommer att gå på den här skivan.




källa: Lidingöbladet



well, jag tycker det hela är sjukt!
Finns det folk som läser det här?
För att uppdateras - på riktigt!
jag tyckte det här var hel skumt iallafall.
Och alla i tidningen är 18åriga lidingöstjärnor!

så är det väl någon som känner att de bryr sig om tidningen
och tänker i denna sekund - "shit, den här tjejen är så avis!"
Till mitt försvar tänker jag nu säga

"ta det lugnt, ni kommer också växa upp en dag!" =D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0