Jozefine har ont i ryggen - men vafan gör de?

ja, har nästan precis kommit hem från Satspowerstep, och det blir träning imorgon efter
mitt mysiga 07,30 - 15,00 pass på Ica först. Men imorgon blire andra bullar, det är ju
Larsbergsdagen - med hoppborg och godisregn! fyfan vad flashigt!

Ska med pernilla ikväll och se änglar och demoner,
och med mitt förlutna till da vinci koden har jag ju sjukt
höga förväntningar. tyvärr.


 
"Robert Langdon, Harvard professor i religiös symbolik,
upptäcker bevis på att det legendariska hemliga sällskapet Illuminati
fortfarande är vid liv och på gång att ännu en gång hota sin urgamla
mytomspunna fiende - den katolska kyrkan. Illuminati har lyckats stjäla en
mycket kraftig bomb skapad med en ny teknik och meddelar att den skall
placeras någonstans inom Vatikanstaten.
Jakten på Illuminati och bomben blir en hård kamp mot klockan...
 och snart måste Langdon riskera mer än hannågonsin kunnat förutsäga."

Ja - vi hoppas iallafall!



Nej, nu måste jag fortsätta tvätta och städa.
och jag måste ju lägga upp lite bilder på lägenheten också!
det har jag helt glömt bort och nu får man massa mail från släkten
" VAR ÄR BILDERNA?" jaja, jag ska!

tjing tjong ballong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0