1v kvar!

ja, nu är det bara 1 vecka kvar tills jag ska samla mina sötaste och dricka drinkar.
Mysigt ska det bli också! 


Ett litet smakprov ladies:


Ola Lauritzsons Spicy Strawberry Slim

Kryddiga drinkar blir allt vanligare, men tycker du det är för starkt går det utmärkt att använda vanlig vodka. Vill du ha drinken sötare, kan du testa med vaniljvodka. Med starka kryddor som chili ökar fettförbränningen något - ett plus i GI-sammanhang.



Ingredienser

3  cl vodka
2  cl pepparvodka
10  cl färskpressad jordgubbsjuice (t  ex Brämhults)
isbitar

Garnering
1 1 st chilifrukt eller jordgubbe



(drinktips från Ola Lauritzsons - GI-drinkar)

för övrigt är jag nyss hemkommen från sats,
jobbar 07,30-15 och varit med om larsbergsdagen.
och sen har jag ju köpt 2 meloner för 15:-
och 2 liter jordgubbar för 25:-


OCH JA - Jag tycker ANDERS SVENSSON ÄR SNYGG.
SOM FAN. klaga inte!






4-0 till Elfsborg blev det också, nu är det V75!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0