usch, nu har jag varit dålig igen.

förlåt förlåt alla. jozefine blir ingen blondinbella genom att inte skriva ett inlägg på en hel dag.
förlåt förlåt igen, två hela dagar.


anledning:

söndagskvällen spenderades i Jakobsberg.
väldigt mysig sådan.

och sen kom jag hem igår klockan 9 någongång
bytte om och sprang till lidingöbanan.
jobbade 10 - 18.

kom hem, gjorde 12 matlådor
(underskatta aldrig blomkålsmos - för det är så jävla gott!)

och sen åt jag vitkål i min kålpuding.
och fick vitkålsmigrän direkt.
jäääääävlar vad ont jag hade i huvudet.
(eller så var det sömnbrist eftersom jag vaknade 04:40 igår morse)

men jag däckade i soffan i vilket fall. vaknade där idag runt elva  - helt utslagen.

och nu ska jag jobba 15-21 idag.

så hejrå för idag också...

jag är vid liv imorgon / onsdag kl, 16,00 igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0