nu är snart helgen över, men det finns mys kvar att hämta!

fredagen spenderades helt tråkigt på jobbet mellan 12-21.
och sen somnade jag fortare än tåget väl hemma.


vilket var bra för en gångs skull då jag vaknade på lördagmorgon
klockan 8 och var strålande glad och sjukt pigg! =D
upp, städa, fixa med mina nya gardiner.

klockan 12,00 - nyduschad och redo drar jag över till jonny och vi
åker till Nacka. Forum Nacka är mycket trevligt.
först blev det lite H&M, sen blev det Systembolaget
och så blev det en liten sussi(?)lunch. mysigt var det!
Och sen stor handlade vi på Ica MAXI. och snacka om MAXIVAGNAR.
notan för dagen slutade vid 1500:-

trodde jag ja?
Hem, snabbmakaroner och ombyte på!
mötte upp Jenny, alex och fredrik på SMAK.
vilket tydligen hade varit väldigt smakrikt =)

mot grodan och för första gången i mitt hela liv
måste jag klaga på en sak.
min drink? jag beställde den suraste drinken
som fanns - och fick en drink med jordgubbssmak
och den var sjukt söt.

så blev jag lite lack och frågade om han kunde smaka
på den och säga om han tyckte den var det suraste han
kunde göra? och då sa han - "den är ju jättesur. brrr!
men kan hända att jag tog fel flaska faktiskt. du får en ny"

och så gör han EN PRECIS LIKADAN. det fanns ingen smakskillnad
på dom två iaf. och han snodde i princip 198:- kr från mig.
oj vad sur jag vart.



HÄR KOMMER IALLAFALL EN BILD PÅ GRODANS TOALETT.
för er som följer min kamp om stockholms toaletter.




IALLAFALL grodan är ändå bäst men kvällen avslutades på Caféet.
och det var väldigt franskt denna cafékväll.

och jag buggade med en lång jävel också,
han trodde även att "we were made for each other"
gulligt värre.

men det vart inget hägersten, och inget cafébesök för dig.
och inte för dig heller men du stod vid slussen och försökte komma hem.
ni två ni kom hem, och jag tog ut hundra kronor och kom till thorildsplan.
och där vaknade jag upp imorse, men fett huvudvärk. AJ AJ AJ.

och vad är det här med folk egentligen? jag är aldrig själva festen -
jag ska alltid vara efterfesten?
sluta messa mig - jag vill inte med på efterfest!
jag ringer själv / eller messar själv om jag vill på efterfest.
UPPFATTAT?? för nu är det fan slut.

nu har jag iallafall druckit två redbull för att inte vara allt för trött.
för ikväll blir det middag och 21-filmen i jakobsberg hos min kära vän mr.TH.

och just det, jag har precis lagat chevréfylld lax.  otroligt bra blev det!

mys försiktigt alla, det ska jag i soffan just nu !


(SAKNAR DIG - men du är för dum för mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0