Ny vecka & en perfekt sådan!

Måndag: Jobbar mellan 15-21
Tisdag:  Jobbar mellan 10-18, dansaerobic 18,30-19,30, Ugly Betty och Desperate Housew.
Onsdag: Uppsala med Svenska Spel & madde mellan 9,30-16 och sen blir det väl lite drinkar där kan jag tänka mig!
Torsdag: Ledig som attans, ska väl fråga alla jag känner om de vill färga mitt hår, för nu är det panik!
Fredag: Jobbar mellan 07,30-15,00 och sen kommer pappa klockan 18,25 till Arlanda - middag runt stadion.
Lördag: Samling med svenska fans runt 12,00 och sen blir de karavan till råsunda, NORRA STÅ! SVERIGE-DANMARK!
Söndag: Tuff morgon antagligen, stor frukost... vidare till stan - STADION & BRUCE SPRINGSTEEN!
Måndag: Semester, och pappa åker hem igen.



Bowling på Heron City Sommaren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0