som att jag inte redan visste -

att ni har tjatat.
är det inte lovely att man typ har glömt bort att man har en blogg överhuvudtaget.
sen jag började finlira på min egen bok så ska jag ärligt talat säga att den tar all min tid.
det blir inte mycket över till det här.

men jag ska skärpa mig - jag ska lyssna på er som sitter och msnbombar mig och skriker på
mig att jag ska blogga. det komiska i det hela är ju att ni vill läsa den för att jag är rolig -
och då ska jag säga såhär efter ansökning till paradise hotel - att jag är inte rolig.
Jag fick dåligt samvete för att mot alla odds - och jag skulle få komma på uttagningen?!
Så kan jag inte göra så mot min släkt - att jag skulle dricka drinkar i solen dagarna långa
men massvis av intriger? skulle ni gilla det? va va va?


se jag är tråkig.

Kommentarer
Postat av: Danne

I would love it.. Mjehehehe

2009-08-07 @ 12:26:45
URL: http://alltomdanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0