världsrekord - men jag lovar att det inte var jag!

just nu såg jag de snabbaste 9,58 sekunderna i mitt liv. själv springer jag väl en hundra meter på en halvtimme. Men imorgon är det träning med sara , jobbar 10-18 och body pump 18,30 : på tisdag jobbar jag 9-18 sen blir det step med michaela 18,30 - hell yeah! skönt ska det bli!

Usain Bolt är storfavorit - med Tyson Gay och Asafa Powell som utmanare. Bolt är överlägsen - och nu är det mest en fråga om världsrekord eller inte. men det är ett världsrekord.


 men snygg kropp det har han så fan heller! usch.


nej - nu blir det till att städa till mina fiskar. de ser snart inte ut.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vi hade den bästa! :D

Naaaw tack tack.. Nu ska jag till mitt jobb.. Weeho!

Jobbar du i helgen?

2009-08-17 @ 13:01:52
URL: http://emilymedstorte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0