snart 21 år söker träningsvän.

du ska vara trevlig, och vilja träna med mig ofta.
du ska vilja göra storkok med mig en gång i månaden då vi har storhandlat tillsammans.
du ska bo på lidingö (helst träna på sats men alternativ finnes!)
du ska vara tjej och redan umgås med mig.


KOM IGEN! du vet vem du äääääääääääääääääääääääääär!


sitter och ser du är vad du äter. 21 år väger 145,5 kg.
och allt hon pratar om är hur hon inte kan sluta äta.
Och jag kan säga att jag saknar mina hårda GI dagar.
jag känner att jag fuskat lite då jag är så trött om dagarna nu förtiden.
Det ska vi ändra på ! visserligen väger jag 77,5 kg mindre än henne..
Man kanske ska gå upp 30 kg så man får hjälp av Anna - hon är så intressant!

Jag lovar att lära dig allt jag kan. Heja Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0