Nya tag på Måndag.

trött är jag också, kom alltså precis hem från jobbet. och flyger fram framför datorn och kollar alla mina kommentarer idag. förlåt mig, men folk är dummare än vad de ser ut att vara. Idag har jag haft nästan 100 unika sidovisningar, (vilket jag inte kan bevisa då min prt sc konstigt nog inte fungerar!) Men vad skriver jag, jo precis bara massa jävla skit!
Skulle ni tycka det är lika intressant om jag satt på toa på riktigt? nej trodde väl inte det.

Kom också på att jag som smsmänniska bombaderar med smilies. Men här på bloggen har jag aldrig fått för mig att skriva en smilies. eller har jag? jag hittar ingen dock, hittar någon en smilies ibland mina inlägg så let me know! deal?

Imorgon jobbar jag 10-18. Säkerligen rastbytare så då får jag ännu en chans att börja smått inventera på mitt lager kanske kanske kanske. Vi får hoppas, jag vill ju göra min avdelning så bra som möjligt. Ifrån början tyckte jag "tuggummi ansvarig" det är väl inte så svårt. Men när det är tomt på hyllorna blir jag stessad och det känns som att jag failar på den lilla del jag har. Och häromdagen fick jag ansvar för allt som rör sig runt kassalinjerna, wiho! ännu mer som kan vara tomt. men jag har gett mig fan på att jag ska klara av det här. & då gör jag det också.

Goda nyheter, Michan ger mig en hjälpande hand på storhandlningen inför festen på lördag, på fredag. Hon har även ställt upp på att färga mina mörkaste slingor ljusa så mitt nya hår blir oehört attraktivt. Jag vet, jag drömmer mycket. Men nästa måndag har jag också gett mig fan på att ta tag i mitt liv, nu ska jag i de där jeansen jag köpte i åttonde klass som jag fick på mig för 3 månader sedan, kunde dock inte knäppa dem... men nu tar vi nya tag! Och där ska michan också vara med, jag ska bara bli tusen% frisk och sen jävlar!

nu ska jag dricka te, och om jag inte säger godnatt nu så glömmer jag säkert det sen. (tror inte men ändå!) Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0