någon som vill jobba för mig imorgon?

jag fryser och knaprar tabletter. jag har sjukt ont i halsen och mina ögon rinner.
mamma, mormor och min bror kommer ju hit på onsdag - och vi ska hitta på massa saker hela veckan! hur fan ska det här gå? och jag har ringt till runt till alla mina kolleger och försökt fixat men ingen kan ta mitt pass 9-18 imorgon. vad gör jag nu? jag vill inte förstöra hela dagen imorgon för mina kolleger, men vaknar jag upp så här orkar jag faktiskt inte gå till jobbet.

förresten, ingen har väl missat det här?


Halmstads BK 1
AIK 2
STATISTIK
4Skott på mål5
10Skott utanför mål7
47Bollinnehav (%)53
2Hörnor3

"AIK besegrade Halmstads BK med 2-1 (2-1) i en blöt tillställning på Örjans Vall. Hemmalaget tog ledningen i den 10:e minuten, men Iván Obolo kvitterade två minuter senare. I slutet av halvleken gjorde Kenny Pavey 2-1 efter utmärkt förarbete av Nils-Eric Johansson och Bojan Djordjic. Den andra halvleken präglades av regn och matchen avbröts i ca 15 minuter. AIK gick i och med segern upp i serieledning.

I den andra halvleken drog Bojan Djordjic på sig en varning och är därmed avstängd mot Kalmar FF. Med tio minuter kvar fick Jorge Ortiz sitt andra gula kort och visades ut. Mer om matchen kommer senare. "

Text: Stefan Mellerborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0