min blomma har 3 meter långa armar!

man skulle kunna skriva en bok om folk på tunnelbanan. alla är unika på ett konstigt sätt.
vad gör man om man ska åka från stan och bara sitter där med musik i öronen, jo man stirrar på folk.
alla gör det? men fett o-nice när man får ögonkontakt. det fick jag idag, jag satt där på lidingöbanan på väg hem efter shoppning med pernilla, som sen övergick till johanna & johanna.

jag hade ju redan stirrat på alla andra och då, började det hända saker i sätet snett mot mig. en dam fick upp en skarfs ifrån väskan, en sådan där kort och började knyta den runt sin hals. först en knut, sen en till och sen drog hon den till rätta. jag hade ju inget annat att titta på så mina ögon följde hennes händer, när hon var klar tittade hon upp och gav mig blicken. ni vet den "om blickar kunde döda".. den lite över 50åriga tanten gav mig en blick och den var så arg. vadå, jag kan väl inte hjälpa att det var det mest intressanta att titta på just för stunden? hon behövde ju inte lacka för det. Så stort minus till lidingöbans-tanten!

jag hittade ingen ny klänning, men blev en midjekjol så jag lär vara piffig ändå! nu är det snart lördag!

en annan rolig grej som jag såg på facebook idag är att en tjej som gick på österportgymnasiet samma år som mig hade skaffat en kille. en kille som varit tillsammans med en annan tjej förut, och nu är den tjejen tillsammans med hennes kompis ex, och hennes kompis är tillsammans med hennes ex-ex. I en liten stad som ystad är det bäst att hitta sin kille innan han varit tillsammans med typ 20 andra tjejer från samma stad. Nej, varje vecka blir jag bara gladare att jag flyttade där ifrån, jag skulle inte vilja sluta tillsammans med mina vänners ex! usch nej, nyskapande gillar jag!






gud vad jag är kär i min blomma som bara växer och växer och växer! amazing!
vi firar snart två år också! mysigt värre!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tjusigt. jag ahr också en sån lampa. exakt.

2009-08-30 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0