Jozefine fick ett inlägg av Bloggspejaren, såhär skrevs det:

Firrar till extrapris

Sara Jozefine Modig testar bloggshopen genom att lägga ut sina guldfiskar till salu för 10.000 kr... Undrar om hon fick några intresseanmälningar...

På köpet får du ett läckande akvarium och halvdöda fiskar. Tydligen får man byta till friska fiskar och ett helt akvarium, får man det av Sara Jozefine Modig? Det har jag inte riktigt klurat ut. Hade jag haft 10.000 hade jag kanske köpt dem för att mina katter skulle få något roligt att leka med...



förklaring:

Jag heter bara Jozefine Modigh, och undrar nu varför jag inte fick mitt h med? och eftersom det tydligen rår ett litet missförstånd i min lilla annons säger jag att man kan få byta sina friska fiskar & sitt hela akvarium mot mina sjuka fiskar och läckande akvarium om man vill det. det går hur bra som helst. &nej jag har inte fått intresseanmälningar, läsare har tyvärr inte förstått ännu vilket kanonpris det här är!


Go for it! 10.000 Är småslantar!


http://bloggspejaren.blogg.se/2009/august/firrar-till-extrapris.html






oslagbar med stege på poker så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0