jag gillar att inte sova ensam.

puh! 400 spänn landade notan på systemet på, ni tycker kanske inte de är mycket. men det känns när jag ska bjuda bort alltihopa, och då har jag inte ens handlat maten ännu. Men fan vad nice det ska bli! snittar, vattenmelon och mousserande stuffs, fint ska det vara! mjau.

varit inne alltså i stan efter jobbet med Linda, blev en  fika och en batman mask.
som tydligen hade varit mycket mer välkommen om det varit en lila kattmask,
noterat nyligen: jag är ganska kass på att skämta. Men nu får han en batmanmask! punkt slut. Inhandlade också rouge, nagellack & fyra öl.

Nu ska jag ta något att äta, men jag måste bara tillägga.
Fyfan vad härligt det är att vakna upp o-ensam!
+ att man går och är glad precis hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0