Frukost på min lediga dag.

innehåller ; blåbär, tranbär, naturell lakosfri yoghurt, macka med skinka, basilika och rödlök. En skiva mozarella also.
Och så till det viktigaste, en kopp kaffe med mjölk? mjölk! helvete, mjölken tog ju slut igår, det var det jag skulle komma ihåg att köpa! åh jag är så snurrig. Nej fick bli kiviks Jordgubb/apelsin lättdryck istället. smakar ju skit jämfört med kaffe.

idag måste jag in till stan och hitta en ny klänning inför lördag. min turkosa klänning ska tillbaks till gina tricot. hur kunde jag vara så dum? uff, den sitter som ett tält plus ett fodral. nej nej nej! katastrof, panik! HJÄLP!


nu blir det frukost som sagt. tog sovmorgon idag.

Kommentarer
Postat av: Linda T (eftersom du verkar känna fler lindor)

Den som va såå fin :/

Hoppas du hittar en ny... jag borde också leta någe fint! ska försöka hinna med det idag :)

Frukosten lätt jättegod :D



Puss

2009-08-27 @ 12:41:09
URL: http://my.opera.com/adnil/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0