Falukorven Henrik.

Igår när jag satt och gjorde absolut ingenting stötte jag på kaxiga Henrik som hade skrivit till Amanda att stoppa in hans falukorv i munnen så hon blev tyst. Nu känner jag såhär att vilken idiot jämför sin penis med en falukorv? Det finns ju minst flera olika alternativ men han valde väl falukorven för att den är just störst.

Men två saker han verkligen inte tänkte på i sitt val är att falukorven smakar endast bra när den är stekt - vill du steka dig?& det röda skinnet runt om som verkligen hade fått en att undra vad du lider av - hur förklarar du det? Formen, är det en hel falukorv har du ju ingen nytta av den ändå, den är ihopknuten i en ring?  kan göra jävligt ont. 

Nej, pojkar som  jämför sin penis med en falukorv borde nog erkänna istället att de inte har någon alls. 
Men istället för att klaga på dig Henrik gör jag nu en hel omvändning.


Men hellre ingen alls än en extra på ryggen eller?

Jag tillängnar det här inlägget till Henrik 23 år som inte har någon penis överhuvudtaget.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0