äta fiskmat?

snälla, sluta föra oväsen. sluta knacka - jag har fan inte gjort dig något. jag känner såhär , du kanske skulle ta en titt på dina barn som du har där i lägenheten nedaför. de skriker, de slår i dörrarna det är allmänt jobbiga. och ställer typ hundratusentals frågor varje gång de ser mig i trappan. saken är att jag börjar tro att det inte är du som knackar, utan att det är just precis det.. dina barn (!) som springer runt som elefanter och det är de som hörs som knackningar.


sverige gjorde nästan mål precis, och jag funderar på att ta livet av mina fiskar. Vill verkligen inte, men vad ska jag göra då? Akvariet läcker och går inte att städa för det håller ju inte tätt ändå. Ligg du där upp och ner A. Snart kanske ni blir IK för jag har inte hjärta att titta på er längre. Jag tycker synd om er. Ni kommer, till inte alls förvåning snart att vara IK eller AK.


Jag har tränat idag, en hel timme. det var skönt. Mellan drinkarna igår fick jag för mig att jag måste tillbaks igen - jag har alldeles för mycket dötid om dagarna. Jag har också fixat halva håret idag - det blir nog perfekt när det är klart.
det tar ju sin lilla tid att sy och jag sydde nästan fast mitt finger i en klämma. aouch!

Vad säger ni om lite mat, fiskmat kanske? nja, jag tror jag hoppar den dieten idag och äter lite köttfärslimpa. Supergod med ugnsbakta grönsaker och sky. Och nyttigt - rena GI .

sådärja nu gjorde Johan Elmander 1 - 0 för Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0