piggelin date med S.

imorgon blir det date med S inne i stan.
så mys! vi har ju inte träffats på evigheter!

jag vet att jag inte skrivit, men jag har fett
mycket att göra just nu.
och tänka på.

men iallafall, om jag saknar er alltså.
jag lägger upp denna bild till minne av er,
ni måste komma upp allihop, vi måste få en helg tillsammans!
linda , hör du det?

 
josefine - sara - emma - linda - jozefine
jag och sara är ju lätt fräschast här iallafall?


8 april, sista dagen med sl-kort.
på så vis tvingas jag cykla till jobbet varje dag numera.
som jag sa. det är på ditt ansvar nu . . .
upp till bevis, annars förlorar du.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha snygga! Alla har typ lockigt hår också..yeeaah.

2009-08-14 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0