alice, who the fuck is alice?

ja det kan man allt undra, men det var bara en felringning.
så hon ville inte mig något egentligen?

sitter och lyssnar på tillbaka till samtiden.
och inser att den inte fått tillräckligt med tid från mig.
för den växer och blir bara bättre och bättre.

Jag, sara och andreas ska som sagt dricka vin ikväll.
och nu kom det en stor nyhet till, kanske sara syster anna.
och kanske våran kompis elsa. och johannes!
TREVLIGARE KAN DET KNAPPAST BLI.
massa skåningar och en norrman. jomenvisst
!

vad vare för sms jag fick av victor igår?
Hej, jag är ett norskt virus.
(oj, såg att jag fått tre sms. vänta lite)....
nuså...

Hejsan! Jag är ett norskt virus.
vi är inte särskilt tekniska, så var vänlig
och skicka mig vidare till alla i din adressbok.
Radera sedan allt i mobilen.


aaaa, jag tyckte det var fett roligt iallafall.
duscha NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0